יום שני, 15 ביולי 2013

החיים שלכם מחכים לכם


לא תמיד קל להכיר בכך שמשהו לא עובד, זה לא עניין זמני וזה לא משהו שאפשר לטאטא מתחת לשטיח. זה הולך אתכם תקופה וזה נושא שכנראה צריך לדבר עליו, להבין אותו. זה עניין שדורש טיפול.

החיים מחכים לכם, הם מחכים לנוכחות שלכם, בלעדיכם הימים פשוט חולפים.
בלי תשומת הלב שלכם אתם כאן, אבל אתם לא באמת כאן, אתם מתפקדים, אבל משהו מכווץ את שמחת החיים בפנים ולא עוזרות כל המחשבות ביניכם לבין עצמכם במכונית או רגע לפני השינה. 

כשהעניין לא מטופל, אתם מזהים שפתאום לא בא לכם כל כך לפגוש חברים. במפגשים כששואלים אתכם מה קורה, אתם שפופים, לא בטוחים מה לומר, מנסים למלמל משהו ולהעביר נושא. זה יושב עליכם. 

הסיבות לקושי שלנו תמיד נראות בעייתיות מידי, אישיות מידי, קשורות בכל כך הרבה גורמים ואנשים שכבר נדמה שאין הרבה מה לעשות לגביהן. זה סוד קסמה של נפרדות.

אם זה מה שנדמה לכם, אז כדאי לזכור: 
מצב הרוח שלנו, העבודה, המצב הכלכלי, המוכנות למצוא קשר זוגי, היחסים, בני הזוג שלנו, התנהגות הילדים, בעיות השינה, החרדה, חוסר השקט או הסיפוק כולם משקפים את הגישה שלנו לחיים וכשהגישה משתנה - החיים משתנים.

בכל התמודדות או קושי שלכם יש שני גורמים עיקריים שמשפיעים על ההתפתחות שלכם והם הראשונים שאליהם יש להתייחס:

1. החשיבה שלכם – החשיבה שלכם ביקורתית או יצירתית, ממריצה או משתקת, בונה או מדכאת ועד שלא תהפכו להיות הבעלים שלה, במקום שהיא תנהל אתכם, לא תמצאו השראה, כוחות או חופש פעולה אמיתי.

2. הכנות שלכם – כנות היא אינה מתנה לאחר. היא הכלי האפקטיבי ביותר שיש לאדם ליצירת חיים אמיתיים. 

תתחילו עם כנות מוחלטת לגבי מצבכם, איך אתם באמת מרגישים, מה מצב הקשר, ממה אתם באמת פוחדים, מה נמצא באוויר שעליו לא מדברים ומשם זה רק יכול להתקדם. 

שמחה וסיפוק לא דורשות הצלחה חיצונית, הם בסך הכל ביטוי של שלמות עם עצמכם.

אז להרגיש שלמים עם עצמכם זהו לא דבר קל כשמתפשרים, אבל לא חייבים להתפשר. כל קושי או משבר הם הזמנה, אולי קצת משונה להבנה חדשה, התנהלות שונה ומשם לפרק הבא של חייכם.

הכל נמצא כאן בפנים, כל הקשיים והפתרונות אז אם אתם מספיק חשובים לעצמכם, אפשר הפעם לעשות משהו עבורכם, שיחסוך לכם זמן, כאב, בלבול ותסכול ופשוט להגיע, ההזמנה אליכם פתוחה. 

החיים מחכים לכם, למה אתם מחכים?

פרטים לגבי מפגשי מיקוד ותרפייה בתל אביב
מור 0546899529

אהבתם? עשו לייק:
Mor Argy | תרפיסט עכשווי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה